Eigenaars

Ben jij eigenaar van een Mitsubishi? Dan vind je op deze pagina nuttige informatie over garantie, onderhoud en enkele veelgestelde vragen.

FAQs

Hier vind je een antwoord op de meestgestelde vragen. Als je de antwoorden die je zoekt hier niet kunt vinden, ga je best te rade bij je verdeler of je belt ons op.

Neem contact op met je plaatselijke Mitsubishi-verdeler, leg uit wat het probleem is en maak een afspraak voor een inspectie en diagnose van het voertuig. Als je auto niet meer kan rijden, neem je contact op met onze dienst pechverhelping. Zij zullen je auto naar de dichtstbijzijnde Mitsubishi-garage slepen.
Vind een verdeler

Raadpleeg je plaatselijke Mitsubishi-verdeler voor specifieke informatie over je voertuig. Winterbanden zullen hoe dan ook voor elk voertuig de grip verbeteren en de remafstand verkleinen.

Nieuwe handleidingen kunnen aangekocht worden via een Mitsubishi-verdeler.
Vind een verdeler

Je kunt onze klantendienst bereiken per e-mail en brief. E-mail: bm-customercare@beherman.com Adres: Beherman Motors nv, Industrieweg 3, 2880 Bornem
Neem contact met ons op