Outlander, de SUV met plaats voor 7 | Mitsubishi Motors
Onze site maakt gebruik van cookies. Wij gaan ervan uit dat u akkoord gaat met onze cookies op het moment dat u gebruik maakt van onze site. Klik hier om meer te weten te komen over cookies en waarom wij ze gebruiken.
  • NEW OUTLANDER

    VEROVER DE STAD

    Outlander MY16 Benefits 01

  • 0 PRODUCTS IN COMPARISON

    Close

    You Cannot Select More Than 5 Cars

Lees meer
  • promoimage
Lees meer
  • NIEUW DESIGN CONCEPT

     
    The Outlander's Embodiment of Dynamic Shield Rear Design

    DYNAMIC SHIELD

    Het nieuwe ‘Dynamic Shield’-frontdesign van Mitsubishi bouwt voort op de functionele aspecten die de opeenvolgende generaties van de Pajero en de Lancer Evolution typeren. Het zwarte middengedeelte straalt kracht en prestaties uit, aan beide zijkanten en onderaan omsloten door een gespierd symbool van bescherming voor zowel mens als machine.

    Dit design is niet louter een vormelijk concept, maar heeft een echte, in functionaliteit gewortelde betekenis en zal de basis vormen voor het frontdesign van alle toekomstige Mitsubishi-modellen. Geschikte frontdesigns op basis van dit concept zullen ontwikkeld worden voor verschillende toekomstige voertuigklassen.

    HET DYNAMIC SHIELD VAN DE OUTLANDER

    Het grote zwarte frontpaneel straalt een gevoel van sportiviteit uit en is aan drie kanten ingesloten – links en rechts door de bumpers en onderaan – om een beschermend ‘schild’ te vormen.

    In tegenstelling tot het vorige designconcept, dat verwees naar ecologie en geavanceerde technologie en verfijnd was zonder arrogantie uit te stralen, is het idee achter deze gedurfde nieuwe aanpak een dynamische interpretatie die de essentie van Mitsubishi meer naar de voorgrond brengt. Dit voertuig markeert het keerpunt waarop het design zich ontwikkelt als een middel om de présence van Mitsubishi Motors te versterken.

    DESIGN ACHTERKANT

    Vooraan stralen de koplampen en het radiatorrooster een gevoel van breedte uit, dat achteraan wordt weerspiegeld in een gelijkaardig gevoel van breedte en stabiliteit. Vorige modellen hanteerden een frontdesign dat stopte op de flanken, terwijl het gezicht van het nieuwe model doorloopt op de flanken om een indruk van breedte te creëren.

    OUTLANDER-DESIGN VOOR VERSCHILLENDE OMSTANDIGHEDEN

    A Design that Only Outlander Can Pull Off

    EEN DESIGN WAARMEE ALLEEN DE OUTLANDER WEGKOMT

    Het Outlander-concept is meer SUV-achtig geworden en dus schakelde hij over naar een meer SUV-achtig design voor de bodembescherming vooraan in de vorm van een grote zilverkleurige skidplaat. Om een look te realiseren die meer dan louter de kracht van het frontdesign onderstreepte, is de onderkant volledig zwart en zijn de flanken onderaan bekleed.

    EEN DESIGN DAT GESCHIKT IS VOOR STADSVERKEER

    Net zoals de energieke en krachtige voorkant maken de koplampen en parkeerlichten gebruik van leds, om bij te dragen tot een beeld van geavanceerde verfijning, geschikt voor stadsverkeer.

    EEN ONTWERP DAT OOK SCHITTERT OP HET PLATTELAND EN OFFROAD

    Dit krachtige design, dat de essentie van Mitsubishi belichaamt, bouwt voort op de functionele aspecten van de Pajero en de Lancer Evolution en ziet er zowel op het platteland als offroad goed uit.

  • OPNIEUW ONTWORPEN MOTOREN

     


    Newly developed engines




    2.2 DI-D MOTOR

    De 2,2-literdieselmotor pakt uit met geweldige prestaties en een buitengewone zuinigheid. Hij ontwikkelt 150 pk bij 3.500 t.p.m. en 380 Nm koppel bij 2.500 t.p.m. voor de handgeschakelde versie (6MT) of 150 pk bij 3.500 t.p.m. en 360 Nm bij 2.750 t.p.m. voor de automaat (6AT).

    2.0 MIVEC-MOTOR

    De nieuwe 2-literbenzinemotor is stiller en efficiënter, met een piekvermogen van 150 pk bij 6.000 t.p.m. en een maximumkoppel van 195 Nm bij 4.200 t.p.m. De nieuwe MIVEC-technologie draagt bij tot betere milieuprestaties door het gewicht van de motor te verlagen en het brandstofverbruik te drukken.  

    AERODYNAMICA

    AUTO STOP & GO (AS&G)

    LICHTE KOETSWERKSTRUCTUUR

    Aerodynamic design

    Auto stop & go  Lightweight body 

    De stroomlijn van de nieuwe Outlander werd ontwikkeld aan de hand van extreem hoge normen voor een SUV. Dankzij herhaalde computeranalyses en talloze windtunnelexperimenten is de nieuwe Outlander erin geslaagd om superieure stroomlijnkenmerken te verzoenen met een verleidelijk koetswerkdesign.

    Het Auto Stop & Go (AS&G) beperkt het brandstofverbruik en de CO2-uitstoot door de motor bij stilstand automatisch uit te schakelen, bijvoorbeeld voor een rood verkeerslicht. De motor start onmiddellijk opnieuw wanneer je je voet van het rempedaal haalt (met CVT) of het koppelingspedaal intrapt (handgeschakeld).

    De koetswerkstructuur is extreem sterk en licht, dankzij het overvloedige gebruik van plaatstaal met hoge treksterkte, dat ook bijdraagt tot een hoog veiligheidsniveau.

    ECO DRIVE SUPPORT SYSTEM 

     


    ECO mode control

    ECO drive assist ECO score 

    BEDIENING ECO-MODUS

    Druk de knop voor de ECO-modus in om het energiezuinige programma van de motor, klimaatregeling en vierwielaandrijving in te schakelen.

    ECO DRIVE ASSIST

    Een staafdiagram geeft in real time weer hoe milieuvriendelijk je aan het rijden bent.

    ECO SCORE

    Deze score geeft aan hoe milieuvriendelijk je rijstijl was gedurende een bepaalde periode. Hoe meer groene blaadjes, hoe beter.

    OVERZICHT ECO DRIVE  

       
    ECO drive overview

       

    Milieuvriendelijke rijeigenschappen zijn vandaag van essentieel belang voor automobilisten en de nieuwe Outlander is gemaakt om hun verwachtingen te overtreffen. Naast uitmuntende rijprestaties behalen de nieuwe MIVEC- en DI-D-motor ongekend lage verbruiks- en emissiewaarden. Tot die verbruikszuinigheid dragen ook de stop-startfunctie AS&G en de ECO-modus bij, terwijl het lichte koetswerk met zijn uiterst verfijnde aerodynamische design het energieverlies nog verder terugdringen. Ondanks deze doorgedreven milieuvriendelijkheid biedt de nieuwe Outlander nog altijd het rijplezier en de opwindende prestaties die automobilisten verwachten.


  • OVERZICHT VEILIGHEID

    INNOVATIEVE VEILIGHEIDSSYSTEMEN 

     
    Safety overview

    Adaptive cruise control (ACC)
    Forward collision mitigation (FCM) 

    Om echt van uitmuntende rijprestaties te genieten zijn veiligheid en vertrouwen een must. Om bestuurders de superieure bescherming en gemoedsrust te bieden die ze verdienen, is de nieuwe Outlander uitgerust met een hele reeks veiligheidskenmerken om ervoor te zorgen dat ze altijd de controle bewaren. Dankzij een nieuw anticrashsysteem kan de nieuwe Outlander potentieel gevaar detecteren en preventieve maatregelen nemen. Als een ongeval niet vermeden kan worden, biedt een systeem van zeven SRS-airbags, waaronder een knieairbag voor de bestuurder, de nodige bescherming.  

    ADAPTIVE CRUISE CONTROL (ACC) 

    FORWARD COLLISION MITIGATION (FCM) 

     

    ACTIEVE VEILIGHEID

     
    Lane departure warning (LDW)

    Electronically controlled 4WD  LED headlamps with LED daytime running lamps 

    LANE DEPARTURE WARNING (LDW)

    Een camera monitort de wegbelijning voor het voertuig. De bestuurder krijgt een visuele en auditieve waarschuwing wanneer het voertuig de rijstrook ongewild dreigt te verlaten. Om het beslaan van de lens te voorkomen en een stabiele werking van het systeem te verzekeren is de camera achter de voorruit gemonteerd.  

    ELECTRONICALLY CONTROLLED 4WD

    Het elektronisch gestuurde 4WD-systeem biedt ongelofelijke trekkracht en stabiliteit, zelfs op zwaar terrein, dankzij een optimale samenwerking met de actieve stabiliteitscontrole ASC. Met de Drive Mode Selector kun je desgewenst gemakkelijk de meest geschikte rijmodus selecteren: 4WD ECO-modus voor maximale zuinigheid, 4WD AUTO-modus voor normale rijomstandigheden of 4WD LOCK-modus voor ruw terrein.


    LEDKOPLAMPEN MET LEDDAGRIJLICHTEN

    De LED-koplampen bevatten ook LED-dagrijlichten voor extra veiligheid zowel ‘s nachts als overdag.  

    Hill start assist (HSA) 

    Adjustable speeds limiter
    Reformed shape for the front pillar 

    HILL START ASSIST (HSA)

    De HSA vergemakkelijkt het wegrijden op een steile helling door te voorkomen dat de auto achteruitrolt wanneer je het rempedaal loslaat. Het systeem blijft gedurende twee seconden remkracht uitoefenen totdat je het gaspedaal indrukt.  

    SNELHEIDSBEGRENZER

    De snelheidsbegrenzer beperkt de snelheid van het voertuig in de meeste omstandigheden tot de ingestelde maximumsnelheid. Wanneer je bergaf rijdt, is het mogelijk dat je moet remmen om de ingestelde snelheid niet te overschrijden. Een verklikkerlichtje en geluidssignaal waarschuwen je wanneer de snelheid wordt overschreden.    

    HERTEKENDE A-STIJL

    Om een breed en ongehinderd gezichtsveld te garanderen kregen de A-stijlen, die het zicht van de bestuurder belemmerden en een lagere positie van de buitenspiegels noodzaakten, een nieuwe vormgeving. Het resultaat is een uitstekend zicht vooruit.

    Active stability control (ASC)

    ABS with EBD
    Elevated seats 

    ACTIVE STABILITY CONTROL (ASC)

    Mitsubishi’s Active Stability Control is ontworpen om het rijgedrag van de nieuwe Outlander op gladde ondergrond te verbeteren. Om te zorgen voor stabiliteit en grip detecteren de sensoren onmiddellijk overstuur (dat in zeldzame gevallen een spin kan veroorzaken) en onderstuur (dat de auto naar de buitenkant van de bocht duwt). Als het systeem zijdelingse slip vaststelt op de achterwielen, wordt het buitenste voorwiel afgeremd om de auto weer op zijn originele rijlijn te krijgen. Als op de voorwielen zijdelingse slip wordt gedetecteerd, remt het systeem het binnenste achterwiel af om de auto weer op zijn originele rijlijn te krijgen.

    ABS MET EBD

    De nieuwe Outlander is uitgerust met grote schijfremmen voor- en achteraan om superieure remkracht te bieden. Om de veiligheid nog extra te bevorderen omvat de standaarduitrusting het antiblokkeerremsysteem ABS, de elektronische remkrachtverdeler EBD en remassistentie. Het ABS biedt je de mogelijkheid om tijdens het remmen weg te sturen van een obstakel. EBD kan de remdruk op elk wiel laten variëren om zo veel mogelijk remkracht te bieden en tegelijk de auto onder controle te houden. Als het remsysteem van je Outlander een noodstop en dus het risico op een botsing detecteert, ontwikkelt het remassistentiesysteem automatisch maximale remkracht.

    HOGE ZITHOUDING

    De hoge zithouding in de nieuwe Outlander biedt extra zicht rondom en extra rijveiligheid.

     

    PASSIEVE VEILIGHEID

     
    Immobiliser
     
    Brake override system  RISE (Reinforced impact safety evolution) body 

    IMMOBILISER

    Om de auto te kunnen starten, moet de unieke code die de sleutel verstuurt, overeenstemmen met de code die is geprogrammeerd in het controlesysteem van de motor. Zonder de juiste sleutel zal de motor niet starten, om diefstal te voorkomen.

    BRAKE OVERRIDE SYSTEM

    Het Brake Override System geeft voorrang aan de remmen ten opzichte van het gaspedaal, zodat de bestuurder de auto met het rempedaal tot stilstand kan brengen, zelfs wanneer het gaspedaal ingedrukt is en de auto met volle snelheid rijdt.

    *Afbeelding toon vorig model

    RISE-KOETSWERKSTRUCTUUR (REINFORCED IMPACT SAFETY EVOLUTION)

    RISE (Reinforced Impact Safety Evolution) is een unieke koetswerkstructuur die meer crashveiligheid biedt. RISE bestaat uit een bijzonder stijf passagierscompartiment en een motorcompartiment dat bij een frontale impact zo veel mogelijk energie opslorpt. Bovendien werd onderaan een langsligger toegevoegd om vervorming van het passagierscompartiment te voorkomen.

    Seven SRS airbags


     

    ZEVEN SRS-AIRBAGS

    Bij een botsing worden de inzittenden beschermd door zeven airbags die de impactenergie helpen te absorberen. Het systeem omvat frontale en laterale airbags, gordijnairbags en een knieairbag voor de bestuurder.

       


  • OVERZICHT PREMIUM KWALITEIT

    RUIM INTERIEUR

     
    Premium quality

    Electric tailgate
    Seat arrangement & third row seats 

    Open de deur van de nieuwe Outlander en je wordt ontvangen in een omgeving van puur comfort. De aandacht voor details in elke textuur en elk accent weerspiegelt het engagement van Mitsubishi’s designers om een sfeer van totale luxe te creëren voor alle inzittenden. Alle voorzieningen in de nieuwe Outlander zijn even functioneel als aantrekkelijk. Een klimaatregeling met twee zones en zetels met tal van verstelmogelijkheden staan borg voor een aangenaam reiscomfort, zelfs over lange afstanden. De elektrisch bedienbare achterklep en het sleutelloze bedieningssysteem zorgen voor nog meer comfort. Stap in en ervaar zelf hoeveel rijplezier de nieuwe Outlander te bieden heeft.

    ELEKTRISCH BEDIENBARE ACHTERKLEP

    Gaat automatisch open en dicht dankzij een elektronisch mechanisme. Kan ook vanop de bestuurderszetel bediend worden met een knop, zodat je de achterklep ook comfortabel kunt openen of sluiten zonder de uit te stappen.  

    ZETELOPSTELLING EN DERDE ZETELRIJ

    De tweede en derde zetelrij van de nieuwe Outlander kunnen flexibel worden aangepast. Zo kan de interieurruimte efficiënt benut worden naargelang van het aantal inzittenden en de hoeveelheid bagage. De tweede zetelrij kan vlot naar voren worden bewogen om de instap naar de derde zetelrij te vergemakkelijken.

       

    INTERIEURKWALITEIT

    Underfloor storage

    Cargo capacity
    Premium interior texture 

    BERGRUIMTE ONDER KOFFERVLOER

    In tegenstelling tot het vorige model wordt de derde zetelrij niet weggeklapt onder de vloer, zodat daar een opbergvak kon worden voorzien voor meer laadvermogen.

    KOFFERRUIMTE

    De bagageruimte kan met 335 millimeter verlengd worden door de zitting en rugleuning van de tweede zetelrij naar voren te klappen. Daardoor ontstaat een diepe laadruimte met een vlakke vloer.

    PREMIUM INTERIEURBEKLEDING

    De nieuwe Outlander biedt meer comfort. Dankzij een gemakkelijkere bediening van de zetels kan het voertuig flexibel aangepast worden aan het aantal passagiers en de hoeveelheid bagage.  

    Premium seat comfort

    Advanced quitness  Dual-zone automatic air-conditioning 

    PREMIUM ZITCOMFORT

    Om meer steun te bieden werden de flanken van de rugleuningen dikker gemaakt. Bovendien werden de hoofdsteunen 40 millimeter breder om het risico op een whiplash te verkleinen.  

    GEAVANCEERDE GELUIDDEMPING

    De nieuwe Outlander besteedt veel aandacht aan de geluiddemping van de motor, die een grote bron is van trillingen en lawaai. Het nieuwe pendelsteunensysteem absorbeert motortrillingen in voorwaartse/achterwaartse richting, waardoor trillingen en lawaai sterk verminderd worden. Ook de vorm van de A-stijlen, buitenspiegels en tochtstrips werd verfijnd, stuk voor stuk onderdelen die windgeruis veroorzaken. Daarnaast werden ook het dashboard, de vloerbekleding en de dakhemel aangepast om zo veel mogelijk geluid te onderdrukken. Om nog meer stilte te creëren werd de ophanging aangepast en werd gekozen voor banden die rolgeluiden beperken. 

    AUTOMATISCHE AIRCONDITIONING MET TWEE ZONES

    De nieuwe Outlander heeft een automatische klimaatregeling waarmee je de temperatuur voor de bestuurder en de passagier apart kunt instellen. Zo kan elke inzittende een comfortabele temperatuur genieten naar zijn eigen smaak.  

    Premium and glamorous interior

    Electronically controlled sunroof
    Seat material

    AANTREKKELIJK PREMIUM INTERIEUR

    Het dashboard en de deurpanelen zijn bekleed met een zacht materiaal met de textuur van echt leder. Deze zachte ‘look and feel’, afgewerkt met luxueuze decoratieve accenten, resulteert in een aantrekkelijk premium interieur, dat uniek is in de autowereld. 

    ELEKTRISCH BEDIENBAAR ZONNEDAK

    Het elektrisch bedienbare zonnedak laat frisse lucht binnen, zodat je als het ware deel gaat uitmaken van het voorbijglijdende landschap.

    ZETELBEKLEDING

    De zetels van de nieuwe Outlander zijn bekleed met hoogwaardige materialen die duurzaam zijn, luxueus aanvoelen en echt comfort bieden voor lange afstanden. En in combinatie met de aantrekkelijke lederen bekleding krijgt de bestuurder een 4-voudig elektrisch verstelbare zetel met verwarming.

     

    EXTERIEURKWALITEIT

     
    Tilt & telescoping steering
    Wide and stable appearance

    Alloy wheels & cover

    IN HOOGTE EN DIEPTE VERSTELBAAR STUUR

    De stuurkolom is niet alleen in de hoogte maar ook in de diepte verstelbaar. Dit maakt het gemakkelijker om een geschikte rijhouding te vinden.

    BREDE EN VASTBERADEN LOOK

    De brede en vastberaden look is te danken aan een trapeziumvormig radiatorrooster en de unieke vormgeving die verwijst naar het vroegere SUV-design van Mitsubishi. Ook de achterkant heeft een unieke vormgeving: zijn hoge positie creëert een brede look die reactievermogen en statigheid uitstraalt.

    LICHTMETALEN VELGEN

    De lichtmetalen wielen met premium afwerking verschaffen de nieuwe Outlander een stoere en sportieve look, maar vooral een stevige grip op de meest uiteenlopende wegen.


  • NIEUW ONTWIKKELDE MOTOREN

     

    ELEKTRONISCH GESTUURDE VIERWIELAANDRIJVING

    2.2 DI-D engine 2.0 MIVEC engine
    Electronically controled 4WD 

    2.2 DI-D-MOTOR

    De 2,2-literdieselmotor pakt uit met geweldige prestaties en een buitengewone zuinigheid. Hij ontwikkelt 150 pk bij 3.500 t.p.m. en 380 Nm koppel bij 2.500 t.p.m. voor de handgeschakelde versie (6MT) of 150 pk bij 3.500 t.p.m. en 360 Nm bij 2.750 t.p.m. voor de automaat (6AT).

    2.0 MIVEC-MOTOR

    De nieuwe 2-literbenzinemotor is stiller en efficiënter, met een piekvermogen van 150 pk bij 6.000 t.p.m. en een maximumkoppel van 195 Nm bij 4.200 t.p.m. De nieuwe MIVEC-technologie draagt bij tot betere milieuprestaties door het gewicht van de motor te verlagen en het brandstofverbruik te drukken.  


    Het 4WD-systeem van de nieuwe Outlander verzekert in alle omstandigheden veel trekkracht en een geruststellend rijgedrag. Met de knop op de vloerconsole kun je snel de meest geschikte rijmodus selecteren.

    SCHAKELPEDDELS  

       
    Shift paddles Cruise control New CVT


    Als de nieuwe Outlander is uitgerust met een CVT of 6-trapsautomaat, kun je met de schakelpeddels achter het stuurwiel schakelen zonder je handen van het stuur te halen. Dit staat garant voor een sportief gevoel met maximaal comfort.

    CRUISE CONTROL

    De ingestelde snelheid wordt automatisch gehandhaafd, zelfs wanneer je je voet van het gaspedaal haalt, zodat je meer ontspannen kunt rijden tijdens lange ritten. Zodra je het rempedaal indrukt, wordt het systeem uitgeschakeld.

    NIEUWE CVT

    De nieuwe CVT (of continu variabele transmissie) reageert vlotter en aangenamer in alle rijomstandigheden en zelfs sneller bij gedeeltelijke belasting. Minder koppelverlies door wrijving draagt bij tot de hogere verbruikszuinigheid.

       
    S-AWC (Super all wheel control)

    S-AWC (SUPER ALL WHEEL CONTROL)

    Dit geïntegreerde controlesysteem zorgt voor een ongelofelijke trekkracht, een onwrikbare stabiliteit en een intuïtief, lineair rijgedrag, zelfs op zwaar terrein, dankzij een optimale combinatie van het actieve stabiliteitscontrolesysteem ASC met 4WD en AYC (Active Yaw Control ofte actieve giercontrole).


  • NUTTIGE FUNCTIES

       
    Adjustable rain sensor
    Hidden washer nozzle
    Keyless operation system


    AANPASBARE REGENSENSOR

    De regensensor activeert automatisch je ruitenwissers wanneer hij vocht detecteert op het glas. De lichtsensor meet het omgevingslicht en schakelt de verlichting van je nieuwe Outlander in zodra dat nodig is. Het systeem reageert niet alleen bij het invallen van de duisternis, maar bijvoorbeeld ook wanneer je een tunnel binnenrijdt of wanneer het donkerder wordt bij stormweer. Deze functies bevorderen het comfort en de veiligheid in alle omstandigheden.


    VERBORGEN SPROEIERKOP

    De ruitensproeierkop, die vroeger boven op de motorkap gemonteerd was, zit nu onder de achterkant van de motorkap.  


    KEYLESS OPERATION SYSTEM MET STARTFUNCTIE

    Zonder de sleutel uit je zak te halen kun je alle deuren en de achterklep openen of sluiten door een knop op de deuren of de achterklep in te drukken. Ook starten doe je met een druk op een knop (in de cockpit).  

    Steering wheel with remote control switches
    USB port & accessory 12V socket
    Rearview monitor/camera

    STUURWIELBEDIENING

    Het stuurwiel is uitgerust met knoppen om het geluids- en navigatiesysteem te bedienen zonder je handen van het stuur te halen. Door de spraakbedieningsknop van het geïntegreerde Bluetooth-interfacesysteem in te drukken kun je met je stem externe toestellen bedienen of handsfree telefoneren.  

    USB-POORT EN 12 V-AANSLUITINGSPUNTEN

    Deze voorzieningen bevinden zich op een praktische plaats in de centrale vloerconsole, waar ze gemakkelijk bereikbaar zijn als je het deksel opent.

    ACHTERUITRIJCAMERA/-MONITOR

    De monitor geeft je een goed zicht achter de auto, terwijl je met behulp van grafische lijnen de achterwaartse koers van de auto kunt inschatten.

    INFOTAINMENT

       
    CD/MP3 player

    Display audio

    SD navigation system

    CD/MP3-speler

    Dankzij een USB-aansluiting in de vloerconsole kun je gemakkelijk je iPod of een andere audiospeler opladen of van je mobiele muziek genieten via de hoogwaardige radio/cd-speler.

     

    AUDIOSCHERM

    Het geluidssysteem is gemakkelijk te bedienen op het 6,1 duim grote QVGA-aanraakscherm, dat ook het beeld van de achteruitrijcamera kan weergeven.  

    SD-NAVIGATIESYSTEEM

    Het multifunctionele navigatiesysteem geeft navigatie- en audiofuncties duidelijk weer op een groot aanraakscherm met een gebruiksvriendelijke interface. Ook beelden van de achteruitrijcamera kunnen worden weergegeven om de veiligheid te bevorderen.

    Clear wide screen 3D map view Audio system control

    DUIDELIJK EN GROOT SCHERM

    Het heldere en grote VGA-scherm geeft elk detail weer met hoge resolutie.  

    3D-KAARTWEERGAVE

    Kaarten kunnen indien gewenst bekeken worden met 3D-oriëntatiepunten.

    AUDIO SYSTEM CONTROL

    Diverse functies van het geluidssysteem kunnen bediend worden op het aanraakscherm.

    2 Screen viewing

    Metre display of guidance points ECO function information 

    SPLITSCREENWEERGAVE

    Twee schermen, bijvoorbeeld voor navigatie en audio, kunnen tegelijkertijd weergegeven worden.

    WEERGAVE VAN GELEIDINGSPUNTEN IN TELLERPARTIJ

    Navigatiegegevens zoals afstand en richting worden weergegeven tussen de tellers van het instrumentenpaneel

    ECO-INFORMATIE

    Weergave van je ECO-score en andere informatie van ECO-functies.


    Rockford fosgate premium sound system

    DAB

    Colour liquid crystal multi-information display

    ROCKFORD FOSGATE PREMIUM-GELUIDSINSTALLATIE

    De elektrische kanalen en het geluidsweergavemechanisme van het premium audiosysteem dat werd ontwikkeld in samenwerking met Rockford Company, werden volledig herzien. Bovendien hebben ingenieurs van beide firma’s gewerkt aan een grondige tuning van de geluidskwaliteit. Het resultaat is een hoogwaardige geluidskwaliteit die veruit superieur is ten opzichte van het vorige model.  

    1 3,5 cm soft dome tweeter   
    2 16 cm polypropyleen conus luidspreker
    3 16 cm polypropyleen coaxiale 2-wegsluidspreker  
    4 25 cm subwoofer
    5 710 W high power 8-kanaalsversterker

    DAB

    Dankzij deze tuner kunt u genieten van bijzonder heldere radiouitzendingen. Hij ontvangt ook tekstinformatie, zoals songtitels die desgewenst kunnen worden weergegeven.

    MULTIFUNCTIONEEL LCD-KLEURENSCHERM

    Het multifunctionele lcd-kleurenscherm is makkelijk afleesbaar en geeft nuttige informatie weer in verband met de auto, het traject en de buitentemperatuur. Met een groot en helder 4,2-duimscherm kan de bestuurder makkelijk op de hoogte blijven. Ook informatie over het ECO Drive Assist- en Driving Support-system is beschikbaar.